.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت های ترافیکی تعطیلات دو روزه خرداد ماه
محدودیت های ترافیکی تا سه شنبه 16 خرداد در برخی جاده های ارتباطی مازندران اعمال می شود.

به گزارش شمال نیوز،سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد موتور سیکلت ها بجز موتور سیکلتهای امدادی و انتظامی از ساعت 12 امروز تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه 16 خرداد از محورهای چالوس ،هراز و سوادکوه ممنوع است.

 

وی افزود: آمد و شد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 24 روز دوشنبه 15 خرداد از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورين پليس  راه ، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به كرج يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد همه وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز دوشنبه 15 خرداد از جنوب به شمال جاده هراز از محدوده رودهن ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه ، تردد همه وسايل نقليه از ساعت 16 تا 23 همان روز از مسير شمال به جنوب جاده هراز از محدوده آب اسك تا رودهن يكطرفه است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس و بالعکس همچنان ممنوع می باشد، افزود: رفت و آمد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 یکشنبه و دوشنبه از جاده هراز و جاده سوادکوه ممنوع می باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.